26 Mart 2007 Pazartesi

Güneş

Adına yaratılmıştı kehanetler.Her zaman sonsuz maviliklere açılan yelkendeki umuttu hikayelerde...Ölümün öfkesini sezdirmeden hatırlatan doğum oldu çoğu zaman.Yağmura inattı o oluşturduğu harika yedi renk ve sana emredici sekizinci rengi...



Aya şiirler yazan güneş...
Düşlerdeki tanrıça...
Çiçeklerin aşık olduğu yüz...
Gizlenerek geceye ruhsal düşlerin kapısını aralayan sihir...
Mitolojinin mayasındaki rüya
İç çekişmelerinin sakinleştirici yüzü...
Mumu söndürmemek için tutulan nefes...

Aynalarda uykuya dalan meleklerin sembolu güneş...sakla beni sürrealist büyülü noktalarında...
Sakla beni en bilinmeyeninde...Sakla beni düşlemsel boşluklarında ve dağıt ruhumdaki tüm sevgiyi hak edenlere...İzin ver resimler yapmama anlaşılamayan...Kimsenin bilmediği yeni renkler yarat benim için...Anlaşılamayan şarkılar enjekte et ruhuma yorumlara açık...Yapılmamış bestelere sığdır ruhumu eşsiz bir gitarla çalınan...Ay ışığı tadında kelimelere dağıt beni...
Boyama kitaplarının sevimli yüzü. İzin ver çocukların yeni güneşler yaratmasına...İzin ver zaten senin olan renkleri sana sunmalarına...
Her nefeste arındır ruhumuzu...Her yeni günde yenile bizleri...hiç kırılmayacak bardaklarında sun en nefis tatlarını...hiç tatılmamış meyvelere hayat ver...ışıklarını yolla dünyaya sevgiler saçan...


...Aynalarda uykuya dalan meleklerin sembolu güneş...sakla beni sürrealist büyülü noktalarında...

Hiç yorum yok: